קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כלב סהר על מקל

כלב סהר על מקל
צריך מנה עיקרית ללא חלב? כלב סהר על מקל יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה 360 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו גבינה אמריקאית, נקניקיות, מקלות נקניקיות מעץ, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב לחמניות ארוחת ערב הסהר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סרגלי טופי קלים כקינוח. עם כפית ציון של 28% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. נסו פיצה תוצרת בית כלב ציפור, נקניקייה צמחונית קלויה, ו פילסברי ® לחמניות ארוחת ערב בצורת חצי סהר בקירור או פילסברי ® קרסנט יצירות ™ גיליון בצק מקורר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.