קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

כנפי עוף זעפרן

כנפי עוף זעפרן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל כנפי עוף זעפרן. מנה אחת מכילה 368 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם רוטב טבילת יוגורט, כנפי עוף, מלח גס ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. נסו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), חמאה חומה כנפי מפרץ ישנות (aka כנפי העוף הטובות ביותר אי פעם!), ו אדון הכנפיים (כנפי עוף) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Antica (Mountain Select). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.