קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

כמו 'הם כנפיים חמות

כמו 'הם כנפיים חמות
המתכון Like 'Em Hot Wings יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך תוך 40 דקות . תמורת 66 סנט למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-6 מנות. לארוחה זו יש 230 קלוריות , 19 גרם חלבון ו -16 גרם שומן למנה. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם רוטב פלפל, טימין, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 23% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: כנפיים חמות ומתובלות עם רוטב חריף מייפל צ'יפוטלה , The Best Hot Wings Ever , ו- Hot Wings .

הוראות

1
חותכים כנפי עוף לשלושה חלקים; לזרוק קצות כנפיים. בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, משלבים את רוטב הפלפל החריף, השום והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
הוסף כנפיים; לזרוק לציפוי אחיד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
3
מעבירים ל-13 אינץ' משומן היטב. x 9 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים, ללא כיסוי, ב-425 מעלות למשך 30-40 דקות או עד שמיצי העוף מתבהרים, הופכים כל 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
מגישים עם סלרי, גזר ורוטב גבינה כחולה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינה כחולהרוטב גבינה כחולה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, ורוד נוצץ

כנפי עוף בתפריט? נסה להתאים עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב. עופות בשר רזה ובהירה עדיף לשלב עם יינות לבנים פריכים כמו סוביניון בלאן. בשר כהה יכול לעבוד עם ריזלינג, או אפילו יין אדום כמו פינו נואר. ה-Descendants Liegeois Dupont Mountain Syrah עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-29 דולר לבקבוק.
צאצאים Liegeois Dupont Mountain Syrah
צאצאים Liegeois Dupont Mountain Syrah
סגול כהה, צבע כמעט שחור. ניחוחות של בשר טחון, פלפל אנגלי, פירות יער שחורים, ליקריץ שחור, עשבי תיבול יבשים ורמזים לטוסט וקליפת הדרים. הכניסה בעלת גוף מלא אך רכה ומעט מתוקה עם טעמים של פירות כהים, עשבי תיבול יבשים, טחון וטוסט. הוא מסתיים ארוך עם מגע של חומצה וטאנינים ברורים אך נעימים. הסירה מ-Hedges ממשיכה לייצר יינות מעניינים ומורכבים עם איזון נפלא של ריכוז ושתייה מיידית.