קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

כנפי עוף קלות בסיסיות

כנפי עוף קלות בסיסיות
בסיסי קל כנפי עוף נטול גלוטן, ו ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 413 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא פלפל, חמאה, פלפל אדום, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה עובד הכי טוב כמו מתאבן, והוא נעשה בסביבה 45 דקות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. . וזה לא כזה אדיר. נסו כנפי באפלו בסיסיות, כנפי עוף קלות, ו כנפי עוף קלות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.