קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

כרוב אסיאתי עם אטריות

כרוב אסיאתי עם אטריות
אסיה כרוב עם אטריות הוא ללא חלב וצמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 387 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. זה עובד טוב כמנה עיקרית. 37 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם ביצים, שמן שומשום, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשורש הג'ינג'ר הטרי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות ג'ינג'ר שקדים ללא קמח כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 88%. מתכונים דומים: חמש חתיכות אטריות אריכות ימים לשנה החדשה מ ' אטריות אסיאתיות קלות, אטריות אסיאתיות, ו אטריות אסיאתיות.

הוראות

1
הביאו סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה מתגלגלת. מבשלים את הספגטי ברתיחה עד שהם רכים אך יציבים לנגיסה, בערך 12 דקות; מסננים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מחממים את שמן הירקות במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מבשלים ומערבבים את השום והג ' ינג ' ר בשמן החם עד לריחני, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שמן בישולשמן בישול
4
מערבבים את הכרוב לתוך תערובת השום והג ' ינג ' ר; ממשיכים לבשל ומערבבים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כרובכרוב
5
מוסיפים את הספגטי המרוקן לתערובת הקייל; זורקים תוך כדי בישול כ-30 שניות לפני שמוסיפים את רוטב הסויה והמים. מביאים את התערובת לרתיחה ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
ספגטיספגטי
מיםמים
כרובכרוב
6
יוצרים באר באמצע תערובת הספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
7
יוצקים את הביצים לבאר; מקפלים בעדינות את הביצים לתערובת האטריות כשהן מתבשלות עד שהן מופצות באופן אחיד דרך האטריות ומבושלות, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ביצהביצה
8
מתבלים בפתיתי הפלפל האדום הכתוש.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
9
מזלפים את שמן השומשום מעל האטריות להגשה.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
פסטהפסטה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה בתפריט? נסה להתאים עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. כרם הנחל היבש צ ' נין בלאן היבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
היין היפה הזה הוא וינטאג 'עקבי להפליא אחרי וינטאג'. אנו מקבלים פרי שנין בלאן מעולה מחוות וילסון בקלארקסבורג, ומאפשרים לנו לייצר יין אקספרסיבי, ניואנס וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטים של אגס לבן, אננס בננה באביב קדימה מן הכוס. על החיך היין מרענן בטעמים של קלמנטינה בשלה ואפרסקים. תחושת הפה תוססת, אך עשירה ובעלת קרם עדין. 100% נירוסטה תסיסה מבטיח את טרי פירות אופי אוהדים של זה יין יש לבוא להעריך לאורך השנים. זהו הקיץ המובהק ואת היין המושלם זוג עם צדפות טריות!