קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות88
מגזין

כרוב נאפה, סלט כרוב אסייתי

כרוב נאפה, סלט כרוב אסייתי
נאפה כרוב, שלג שעועית כרוב אסייתי הוא ללא גלוטן, וטבעוני מנה צדדית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 124 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מיץ לימון, בצל ירוק, זרעי סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 90%. מתכונים דומים: כרוב נאפה וסלט אפונה., מרק ברווז פקין עם כרוב נאפה, ו מרק מיסו עם טופו פריך גיל, כרוב נאפה ובצל ירוק.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Quintan Essentia Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.