קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

כרובית ותפוחי אדמה

כרובית ותפוחי אדמה
כרובית ותפוחי אדמה היא תוספת שמגישה 6. מנה אחת מכילה 191 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו שמן קנולן, מלח כשר, זרעי כמון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. עם כפית ציון 42%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: כרובית ותפוחי אדמה, פירה כרובית, ו פירה כרובית.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים בקערה קטנה את משחת הג ' ינג ' ר-שום, הכוסברה, הכורכום ו -1 / 2 כוס מים. זוהי מסאלה רטובה פשוטה (תערובת תבלינים). הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
רסק שום ג ' ינג ' ררסק שום ג ' ינג ' ר
כוסברה.כוסברה.
תערובת תיבולתערובת תיבול
כורכוםכורכום
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בסיר גדול מחממים את השמן על אש בינונית-גבוהה עד שהוא מנצנץ אך לא מעשן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים את פלפל הסראנו, ממתינים 30 שניות ואז מוסיפים את זרעי הכמון ומחכים עד שיסיימו להתיז.
מרכיבים שתצטרך
פלפל סראנופלפל סראנו
זרעי כמוןזרעי כמון
5
מוסיפים את המסאלה הרטובה (זהיר, זה יהיה גם להתיז). מבשלים עד שהעיסה מסמיכה, מעמיקה מעט בצבע ושמן נוטף מהיקף המסאלה, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
6
מוסיפים את הכרובית ותפוחי האדמה, תוך ערבוב לציפוי הירקות במסאלה. מתבלים במלח ומוסיפים 1/2 כוס מים. מכסים ומבשלים על אש בינונית 10 עד 15 דקות. לאחר מכן, מסירים את המכסה, מערבבים ומבשלים עד שהכרובית ותפוחי האדמה מבושלים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
7
מקשטים עם כוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
8
זורקים את השום, הג ' ינג ' ר ושמן הקנולה למעבד מיני מזון ומשחררים אותו עד שהוא יוצר עיסה חלקה למחצה. עדיין יהיו שם חתיכות קטנטנות, אבל בסך הכל, זה צריך להידמות לעיסה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
9
שמור את מה שאתה לא משתמש בצנצנת זכוכית קטנה. זה צריך להימשך במקרר במשך 2 עד 3 שבועות. זו תוספת טעימה למרינדות, רטבי פסטה, רטבים מוקפצים, מתכונים לבישול איטי, רוטב וכו'. תמיד היה לנו צנצנת של החומר הזה במקרר שלנו גדל.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
פסטהפסטה