קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

כריכי בקתת דגים

כריכי בקתת דגים
כריכי בקתת הדגים הם חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 474 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. גשו לסופר וקנו חרדל דיז'ון, חסה, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 23 דקות. מתכונים דומים: הצריף המזויף, מאך שתיים: מחסנית הצריף הכפולה סדוקה, דג צלוי בסגנון צריף צדפות, ו The Fake Shack (or the Shack Burger at Home).

הוראות

1
מערבבים חרדל, מיונז ושמיר; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
חרדלחרדל
שמירשמיר
2
הכן גריל. כדי למנוע מהדגים להידבק, לשפשף מגבת נייר לחה עם שמן צמחי על מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
דגיםדגים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
3
כתמים את פילה משני הצדדים עם מגבות נייר. מתבלים במלח ופלפל כשר ומברישים בשמן זית. מסדרים פילה על מתלה הגריל, כ 6 אינץ ' ממקור החום; גריל 4 דקות מעל חום בינוני גבוה. עם מרית מתכת, להפוך את הדג; גריל 4 דקות יותר או עד פתיתים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
גרילגריל
4
מורחים את הקרביים של הלחמניות עם תערובת שמיר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
גלולגלול
שמירשמיר
5
מניחים פילה בתוך כל אחד; מפזרים את החסה הקצוץ על גבי, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאפשר לנסות הוא גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.