קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 24 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

כריכי גלידת קרמל

כריכי גלידת קרמל
כריכי גלידת קרמל יכולים להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 411 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-24 דקות. לכו לחנות ותביאו חלב, עוגיות פיצלה, חלמונים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו כריכי גלידת קרמל וקפה, כריכי גלידת קרמל-פקאן, ו כריכי גלידת קרמל מלוחים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג את הקינוח עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "