קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות82
מגזין

כריכי טונה בגריל עם גבינה ואבוקדו

כריכי טונה בגריל עם גבינה ואבוקדו
כריכי טונה בגריל עם גבינה ואבוקדו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 133 גרם חלבון 140 גרם של שומן, וסך הכל 2050 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך אבוקדו, שמן זית, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו טעים בגריל טונאן וגבינה כריכים, כריכי גבינה בגריל אבוקדו ועגבניה, ו כריכי סלט טונה אבוקדו שעועית שחורה עתירי חלבון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.