קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

כריכי שוקולד קפוא גרהם' גלידה'

כריכי שוקולד קפוא גרהם' גלידה'
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד 'אופר, אז נסו כריכי שוקולד קפואים של גרהם' גלידה'. מתכון זה מכין 10 מנות עם 195 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 13%, וזה די רע. כריכי גלידת קרקר גרהם, כריכי גלידת קרקר גרהם, ו כריכי גלידת קרקר גרהם דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שוברים פצפוצי גרהם שוקולד לריבועים.
מרכיבים שתצטרך
50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
2
מורחים שכבה עבה של ציפוי מוקצף על מחצית הריבועים ומניחים ריבוע נוסף מעל להכנת כריך. בעדינות לעטוף בניילון נצמד להקפיא במשך שעה 1 או עד סט.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.