קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות46
מגזין

לִדפּוֹק! מרק גמביה

לִדפּוֹק! מרק גמביה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז לתת המפץ! מרק גמביה ניסיון. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 53 גרם חלבון 56 גרם של שומן, וסך הכל 1070 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו רסק עגבניות, עלי דפנה, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב תערובת התבלינים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דלעת ספייס קרם ביסקוויטים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו נמוך Carb בנג בנג שרימפס עם סלט כרוב אסייתי (ללא גלוטן), בנג בנג עוף עם הכנת אורז כרובית, ו חקיין עוגת גבינה במפעל בנג בנג עוף ושרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ראשית, לקבל את רביכה התחילה, זה ייקח בערך 20 דקות לבשל. ממיסים את החמאה במחבת כבדה על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הקמח ומערבבים לעתים קרובות, מבשלים עד שהרובה הופך לצבע שוקולד מריר.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מרירשוקולד מריר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מחממים גריל או מחבת גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
5
בינתיים, לזרוק את חזה העוף ב 2 כפות שמן זית, 2 כפות שום טחון ו 1 כפות תערובת תבלינים. גריל העוף עד מבושל דרך, דואג לא לבשל ולייבש את הבשר. מגניב, קוביות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
שום טחוןשום טחון
שמן זיתשמן זית
תערובת תיבולתערובת תיבול
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
בסיר גדול, לטגן את הסלרי, בצל, פלפל אדום ואת שאר 2 כפות שום הנותרים 3 כפות שמן זית עד שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים את ציר העוף, נקניק, במיה, בצל ירוק, רוטב ווסטרשייר, רוטב חם, מלח, תערובת תבלינים, רסק עגבניות, פלפל שחור ועלי דפנה ומביאים לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה ולבשל במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
ציר עוףציר עוף
פלפל שחורפלפל שחור
בצל ירוקבצל ירוק
רסק עגבניותרסק עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
רוטב חריףרוטב חריף
תערובת תיבולתערובת תיבול
נקניקנקניק
במיהבמיה
מלחמלח
8
מוסיפים את רביכה ומבשלים 5 דקות יותר, ערבוב בעדינות. טעם לתבלינים ולהתאים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
9
מוסיפים את השרימפס ממש לפני ההגשה, מחממים רק עד שהחסילונים מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
10
מגישים מעל אורז לבן.
מרכיבים שתצטרך
אורז לבןאורז לבן

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות אנדויי, חתוכות לקוביותנקניקיות אנדויי, חתוכות לקוביות33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2ביוןסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק4שעועית ירוקה סחוטה או 1C קפואהשעועית ירוקה סחוטה או 1C קפואה3בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4(חוֹרֶף)שום טרי טחוןשום טרי טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3(חוֹרֶף)רוטב חריף, כמו רוטב לואיזיאנה של פרנקרוטב חריף, כמו רוטב לואיזיאנה של פרנק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה פרוסה טרייה או קפואהבמיה פרוסה טרייה או קפואה5(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1פלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק3(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מקולפים ומוגדריםשרימפס מקולפים ומוגדרים3(חוֹרֶף)תערובת תבליניםתערובת תבלינים3(חוֹרֶף)תערובת התבלינים האהובה עליךתערובת התבלינים האהובה עליך2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לבן, להגשהאורז לבן, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1בצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו דון אולגאריו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Don Olegario Albarino
Don Olegario Albarino
דון אולגריו אלבריניו הוא ביטוי מובהק של מגוון אלגנטי, ארומטי זה, מראה הדרים בהירים, אשכוליות ופירות לבנים טעמים וניחוחות עם הערות פרחוניות מפתה מודגש על ידי חומציות טרי, תוססת. הסיום ארוך ומלא חיים, ומסתיים בנימה חדה של קליפת לימון.