קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות13
מגזין

לאסי תות

לאסי תות
לאסי תות יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 172 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמו משקה, והוא נעשה בערך 10 דקות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לכם הל טחון מעוגל, סוכר, יוגורט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: Kesar Lassi ~ Saffron Sweet Lassi ~ Punjabi Lassi s, lassi, מתוק punjabi לאסי / איך לעשות לאסי, ו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s.

הוראות

1
תותים פירה עם סוכר, הל, וקמצוץ מלח בבלנדר עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מוסיפים יוגורט וקרח, ואז פירה עד חלקה שוב.
מרכיבים שתצטרך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
# 65 Wine Spectator Top 100 של 2012בציר זה 2011 הוא מפורט במיוחד נמרץ ואתה נראה לטעום כל חלוק וכל לי. אור אבל ארוך, כמו מי מעיין או יין לבן גבוה ההר, עם פוטנציאל ההזדקנות הגדול.