קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

לביבות לובסטר גוב האריות (ללא גלוטן)

לביבות לובסטר גוב האריות (ללא גלוטן)
לובסטר לובסטר של אריה (ללא גלוטן) יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 90 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. 11 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. ראש לחנות ולקחת פלפל הקרקע, תערובת פנקייק, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 19%. הציון הזה די גרוע. נסו לביבות בטטה וקישואים צ'יפוטלה אפויות (טבעוניות, ללא גלוטן) עם חרדל דבש חריף ביתי (ללא גלוטן עם אפשרות טבעונית), לביבות קישואים ללא גלוטן, ו לביבות קישואים ללא גלוטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול או בטיגון עמוק ל 365 מעלות פרנהייט (185 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
סירסיר
2
שלב בקערה תערובת פנקייק ללא גלוטן, בצל, סלרי, קוקוס, קרקרים ללא גלוטן, בשר לובסטר, תיבול פירות ים, אבקת אפייה, מלח ופלפל שחור גרוס.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פנקייק ללא גלוטןתערובת פנקייק ללא גלוטן
קרקרים ללא גלוטןקרקרים ללא גלוטן
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
אבקת אפייהאבקת אפייה
בשר לובסטרבשר לובסטר
קוקוסקוקוס
סלריסלרי
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב ביצים, חלב מתאדה וחמאה בקערה נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים תערובת ביצים לתערובת יבשה ליצירת בלילה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
זרוק את הבלילה על ידי כפות מעוגלות לשמן חם ומטגנים עד להזהבה, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
6
מוציאים ומסננים לביבות על מתלה.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאת שום, נמסהחמאת שום, נמסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק2ביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים ללא גלוטן כתוש (כגון Glutino®)קרקרים ללא גלוטן כתוש (כגון Glutino®)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת פנקייק ללא גלוטן (כגון טחנות ראש חץ®)תערובת פנקייק ללא גלוטן (כגון טחנות ראש חץ®)11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1זנב לובסטר, פגז, ניקה וקצוץזנב לובסטר, פגז, ניקה וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול פירות ים (כגון Old Bay®)תיבול פירות ים (כגון Old Bay®)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר לא ממותקקוקוס מגורר לא ממותק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדוני מאזורים אחרים חייב לפגוע גם במקום. אתה יכול לנסות את ברוקרד סנט קלייר שאבלי ויילס וינס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -33 דולר לבקבוק.
ברוקרד סנט קלייר שאבלי ויילס וינס
ברוקרד סנט קלייר שאבלי ויילס וינס
יין אלגנטי ומאוזן, עם תווים של טעמי לימון ואקציה. החיך הוא הערות חושפניות טריות ומעוררות תיאבון שלאניס.