קושיבינוני
מוכן ב32 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מטבחיםיהודי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחנוכה
מגזין

לביבות תפוחי אדמה

לביבות תפוחי אדמה
המתכון לביבות תפוחי אדמה יכול לספק את התשוקה היהודית שלך בערך 32 דקות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 153 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו ביצים, מצות, תפוחי אדמה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו לביבות תפוחי אדמה פריך (פנקייק תפוחי אדמה), לביבות תפוחי אדמה, ו לביבות תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון מגררים את תפוחי האדמה. קו מסננת עם cheesecloth ולהעביר תפוחי אדמה למסננת. הגדר מסננת על קערה, לסובב cheesecloth לתוך כיס, לסחוט קצת לחות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מסננתמסננת
קערהקערה
2
תן לתערובת לנקז במשך 15 דקות. לאחר 15 דקות, לשפוך את הנוזל מהקערה אבל להשאיר את עמילן תפוחי אדמה לבן כי ישקע בתחתית הקערה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לעמילן הזה מוסיפים שאלוט, ביצים, קמח, 1-1 / 2 כפיות מלח ופלפל טחון טרי. להחזיר תפוחי אדמה סחוטים לתערובת זו ולזרוק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
תפוח אדמהתפוח אדמה
שאלותשאלות
עמילןעמילן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
4
מחממים תנור ל 200 מעלות. קו תבנית אפייה עם מגבות נייר. כאשר אתה מוכן לאכול, במחבת גדולה חום 1/4 אינץ ' של שמן על חום גבוה בינוני עד חם. טיפה כף גדושה של תערובת תפוחי אדמה ומבשלים 3 עד 4 דקות בצד; לביבות צריך להיות זהוב פריך משני הצדדים. לאכול מיד או להתחמם בתנור.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
מגישים עם רסק תפוחים או שמנת חמוצה או גבינת קוטג ' מעורבב עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
רסק תפוחיםרסק תפוחים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה