קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מטבחיםיהודי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחנוכה
מגזין

לביבות תפוחי אדמה ממולאות טעונות

לביבות תפוחי אדמה ממולאות טעונות
המתכון טעון פנקייק תפוחי אדמה ממולאים יכול לספק את התשוקה היהודית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 14 גרם חלבון, 29 גרם שומן, ובסך הכל של 461 קלוריות. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד גם כמנה עיקרית זולה. זה יהיה להיט שלך חנוכה אירוע. גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, גבינת צ'דר, תפוחי אדמה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב גבינת שמנת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טריזי קינוח גבינת שמנת כמו קינוח. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 51%. הציון הזה מוצק. נסו עוגיות ממולאות פירה טעונות, פירה טעון-ביסקוויטים ממולאים, ו צלעות תפוחי אדמה (לביבות תפוחי אדמה הודיות ממולאות בשר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים. בקערה רדודה מערבבים פירורי לחם, אבקת שום, אבקת בצל וקאיין.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פירורי לחםפירורי לחם
אבקת בצלאבקת בצל
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעצבים 2 כפיות גבינת שמנת לכדור. עוטפים 1/4 כוס תערובת תפוחי אדמה סביב גבינת שמנת לכיסוי מלא. זרוק לתוך תערובת פירור. בעדינות מעיל וצורה לתוך 1/2-ב.- פטי עבה. חזור על הפעולה עם יתרת גבינת השמנת ותערובת תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
תפוח אדמהתפוח אדמה
עוטףעוטף
3
במחבת חשמלית או בטיגון עמוק, מחממים שמן ל-375*. מטגנים לביבות ממולאות, כמה בכל פעם, 1-2 דקות מכל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טחוןעירית טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן לטיגון עמוקשמן לטיגון עמוק11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה (עם תוספת חלב וחמאה)פירה (עם תוספת חלב וחמאה)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם מתובליםפירורי לחם מתובלים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה