קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

לבשל את הספר: טונה ענקית או טרטר סלמון

לבשל את הספר: טונה ענקית או טרטר סלמון
לבשל את הספר: טונן ענק או טרטר סלמון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 17 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 188 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם שמיר, פילה סלמון, עלים אנדיב קרוטונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: מבשלים את הספר: ענק פריך וקרם שעועית לבנה עם ירקות, מבשלים את הספר: טרטן טונה, ו לבשל את הספר: ג'רזי חוף טונה Sub.

הוראות

1
מפזרים את המלפפון עם מלח ולתת לו לשבת במשך 15 דקות בזמן שאתה מכין את שאר החומרים. לשטוף ולנקז על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה בינונית, בעדינות לזרוק את המלפפון, דגים, בצל, ושמיר עם מיץ לימון ושמן זית. העונה עם כ 1/2 כפית מלח וקמצוץ של קאיין. לטעום ולהתאים תבלינים. תירגע עד שתהיה מוכן להגיש.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים על חסה או עלים חיים, עם קרוטונים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
4
הערה: אם אתה מודאג לאכול דגים גולמיים בגלל טפילים, להשתמש בדגים קפואים. הקפאה הורגת את הטפילים; שפים רבים של סושי משתמשים בדגים שהוקפאו בעבר מסיבה זו.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.