קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות48
ציון בריאות12
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

להיות מוכן תערובת מרק חמש שעועית

להיות מוכן תערובת מרק חמש שעועית
להיות מוכן תערובת מרק חמש שעועית היא ללא גלוטן וללא לקטוז ומספק כ 48 מנות. מנה אחת מכילה 55 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שום מגורען, בוליון בקר, פתיתי ירקות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו -45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 45%. מתכונים דומים: חזרת מוכן 3 דרכים, Purée דלעת סקווש (מוכן 3 דרכים), ו תערובת עוגה לבנה תוצרת בית.

הוראות

1
כדי להפוך את תערובת שעועית: למדוד פינטו, חיל הים, כליות, לימה, שעועית גרבנזו, ולשלב במיכל אטום גדול או שקית.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים בצל, פפריקה, מלח, אבקת חרדל, שום, אבקת מרק עוף, מרק בשר בקר, פטרוזיליה, חתיכות בייקון, פתיתי ירקות בשקית פלסטיק ולנער לערבב.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את התיק במיכל שעועית. אחסן בטמפרטורת החדר.
3
כדי להכין מנה אחת (6 קערות) מרק, להתחיל 2 1/2 שעות לפני. לשטוף 1 1/2 כוסות שעועית לערבב מסננת תחת מים זורמים.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים שעועית בסיר שלושה ליטר.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים 5 כוסות מים, 1 כף שמן, ותערובת תיבול 1/4 כוס. (אתה יכול להוסיף 1 עגבניות ומיץ בשלב זה, או שאתה יכול להוסיף את המיץ ושמור את העגבניות להוסיף לקראת סוף הזמן הבוער.) מביאים לרתיחה, להפחית חום לכסות. מבשלים 2 עד 2 1/2 שעות עד שעועית מכרז.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות בייקוןחתיכות בייקון3פחית 1 400 גרם של עגבניות חתוכות לקוביות במיץ עגבניות500 גרם פרימיום בשר טחון בקר500 גרם פרימיום בשר טחון בקר2קילוגרםעגבניות מקולפות שלמותעגבניות מקולפות שלמות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/4 כוס קלמארי מיובש - להשרות לפחות 15 דקות ואז לחתוך לחתיכות קטנות1/4 כוס קלמארי מיובש - להשרות לפחות 15 דקות ואז לחתוך לחתיכות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מיובשבצל מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פינטו מיובשתשעועית פינטו מיובשת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית חומוס יבשהשעועית חומוס יבשה1(יכול להיות או להרחיק)חמוצים כשריםחמוצים כשרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית יבשהשעועית יבשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה יבשהשעועית לימה יבשה11 קילו קישואים,אבקת חרדלאבקת חרדל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי ירקות מעורביםפתיתי ירקות מעורבים4בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לבנהשעועית לבנה