קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

לובסטר וביצים מקושקשות צ'ייב

לובסטר וביצים מקושקשות צ'ייב
צריך ארוחת בוקר פסקטריאנית? לובסטר וביצים מקושקשות צ'ייב יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 336 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בשר לובסטר, עירית, ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו צ'ייב בלוסום וצ' דר ביצים מקושקשות, שמנת חמוצה וביצים מקושקשות צ'ייב, ו גבינת עיזים וביצים מקושקשות צ'ייב (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה שאינה מקל על אש נמוכה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים לובסטר ועירית. מבשלים ערבוב לעתים קרובות עד לובסטר מחומם דרך ומצופה עירית וחמאה. מנמיכים את החום לנמוך ומוסיפים ביצים מוכות. מבשלים ערבוב כל הזמן עד ביצים מתחילים להתעבות, ולאחר מכן להעלות חום בינוני ולהמשיך לבשל עד ביצים רכות אבל להגדיר באופן מלא. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל ומגישים מיד עם טוסט.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר בתפריט? נסה זיווג עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Regnard Grand Chablis עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 49 דולר לבקבוק.
Regnard Grand Chablis
Regnard Grand Chablis
צבע צהוב עם גוונים ירוקים. זר פירות הן אקספרסיבי והן מזכיר פירות לבנים (אפרסקים) נתמך עם הערות מינרליות. החיך טרי ומאוזן להפליא בין שומן וחומציות. הגימור הוא מינרלי וגורמה.