קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לובסטר ניוברג בצדפים של פטי

לובסטר ניוברג בצדפים של פטי
לובסטר ניובורג בצדפות פטי הוא pescatarian ומספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 218 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. אם יש לך שרי, חלמוני ביצה, אגוז מוסקט טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו לובסטר ניובורג, לובסטר ניובורג, ו לובסטר ניובורג (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה על גבי דוד כפול מעל מים רותחים; מוסיפים קמח, ערבוב עד חלקה. לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן. בהדרגה להוסיף קצפת; לבשל על מים רותחים, ערבוב כל הזמן, עד שהתערובת מתעבה. מערבבים במלח, פפריקה ואגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק
2
מערבבים כמות קטנה של תערובת חמה לתוך חלמונים; לחזור תערובת חלמון כדי להישאר תערובת חמה. המשך לבשל על מים רותחים עד תערובת מעובה מבעבע. מערבבים בלובסטר ושרי. כף באופן שווה לתוך קליפות פטי.
מרכיבים שתצטרך
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
זנים של פטריותזנים של פטריות

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Domaine de Chantemerle Chablis עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Domaine de Chantemerle Chablis
Domaine de Chantemerle Chablis
ניחוחות של עשבי תיבול טריים, פרחים לבנים, אבק גיר. מעודן, טהור, תוסס; טעמים של לימונים, לימונים, מלח ים. תיהנו מצונן כמו אפריטיף, או להתפנק עם צדפות או פירות ים טריים אחרים.