קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות92
מגזין

לזניה טורקיה דלת פחמימות

לזניה טורקיה דלת פחמימות
לעולם אין יותר מדי מתכונים עיקריים, אז תנו ל-lasgananananananan Lasbarb Turkey לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 387 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קישואים, פלפלים, מלח שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו לזניה זוקיני פחמימות עם רוטב בשר הודו חריף, לזניה נמוכה חצילים פחמימות עם רוטב בשר הודו הטוב ביותר + בוראטה, ו בראוניז זוקיני דלת פחמימות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Piccini קיאנטי Classico. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו