קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

לזניה מקסיקנית עם טורטיות תירס

לזניה מקסיקנית עם טורטיות תירס
לזניה מקסיקנית עם טורטיות תירס היא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 11 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 272 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינה על פי הטעם שלך, כמו רבים ככל שאתה רוצה לזניה שלך גבוה, סלמי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. . , שהוא מוצק. נסו טורטיות עוף מקסיקניות, המבורגרים מקסיקנים עם טורטיות קמח, ו ממרח ריקוטה מקסיקני עם טורטיות בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.