קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות37
מגזין

לזניה מרושלת

לזניה מרושלת
לזניה מרושלת דורשת בערך 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 886 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עגבניות משומר, parmigiano-רג'יאנו, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 76%. מתכונים דומים: לזניה מרושלת, Chori-Joes מרושל (Chorizo מרושל Joes), ו לזניה ירקות עם סדינים לזניה תוצרת בית (ללא מכונת פסטה).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה מעל חום בינוני. לשבור את כל יריעות הפסטה לתוך לא סדיר, גדול יותר חתיכות בגודל ביס יחיד. מלח את המים, ולאחר מכן להוסיף את הפסטה ומבשלים קצת ביישן של אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מסננים ומניחים בצד בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מחממים את שמן זית כתית מעולה בסיר תחתית כבד או מחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
5
מוסיפים את הבשר, לוחצים אותו לשכבה זוגית ומחממים אותו במשך 3 עד 4 דקות לפני המעבר. להפוך את הבשר ולהוסיף את הבצל וגזר מגורר. מערבבים ומבשלים כמה דקות כדי לרכך, ולאחר מכן מוסיפים את השום, עלי דפנה, מלח ופלפל, לפי הטעם, ואת הקינמון. מבשלים כמה דקות, ואז מערבבים את רסק העגבניות, מחכים 1 דקה ואז מוסיפים את היין. להפחית עוד דקה, ואז להוסיף את העגבניות, לשבור אותם כפי שאתה מערבבים. להפחית את החום לרתיחה ולהוסיף את בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
קינמוןקינמון
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
שוםשום
בצלבצל
באזיל!באזיל!
בשרבשר
ייןיין
6
בעוד הרוטב מתבשל, בסיר רוטב בינוני, ממיסים את החמאה על אש בינונית ומקציפים בקמח. מבשלים 1 דקה, ואז לטאטא בחלב ואגוז מוסקט, ומתבלים עם מלח, פלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
מקציףמקציף
7
בואו לבשל במשך כמה דקות כדי להתעבות, ואז מערבבים ב 1/2 כוס גבינה מגוררת ולכבות את החום.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
8
תחמם מטלית.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
9
מוסיפים את רוטב הבשר לקערה עם הפסטה וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
שכבת מחצית הפסטה למחבת לזניה ולפזר עם גושים של גבינת ריקוטה טרי. למעלה עם פסטה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
יוצקים את הרוטב הלבן על הפסטה ומפזרים את 1 כוס הגבינה המגורדת הנותרת מעל. שים תחת המטגן לחום ובועה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
12
הסר מן broiler לשרת.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה

מרכיבים

1קומץעלי בזיליקום, קרועיםעלי בזיליקום, קרועים10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות סן מרזנועגבניות סן מרזנו1קטןגזר, מגורד או קצוץ דקגזר, מגורד או קצוץ דק4(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2עלי דפנה טרייםעלי דפנה טריים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ריקוטה טרייהגבינת ריקוטה טרייה3ציפורןשום, קצוץ דק או מגורדשום, קצוץ דק או מגורד907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון, בשר חזיר ותערובת עגלבשר בקר טחון, בשר חזיר ותערובת עגל2צביטותקינמון טחוןקינמון טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניה מתולתלותאטריות לזניה מתולתלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, גלגל העין את הסכוםחלב, גלגל העין את הסכום10ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טרי, לפי הטעםאגוז מוסקט מגורד טרי, לפי הטעם2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנופרמזן מגורר-רג'יאנו10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקסטלאני קיאנטי אנאטה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo