קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

לזניה פריך חצילים ופטריות

לזניה פריך חצילים ופטריות
גשו לסופר וקנו מרק שעועית, מוצרלה, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכונים דומים: לזניה פריך חצילים ופטריות, לזניה זוקיני - פטריות חצילים, ו לזניה פטריות חצילים ופורטובלו קלויים.

הוראות

1
בסיר טיגון עמוק או סיר עם תחתית כבדה, מחממים מספיק שמן קנולה כדי לבוא באמצע הדרך במעלה צידי הסיר, ל 375 מעלות F. מחממים את התנור ל 400 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
2
שים את הקמח, ביצים ופירורי לחם ב 3 מנות רדודות נפרדות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את המים לצלחת ביצים. לדלות את פרוסות חצילים דרך הקמח, רועד את העודף. ואז לצפות את החצילים עם הביצים ולאחר מכן פירורי הלחם.
מרכיבים שתצטרך
4
שים את פרוסות הלחם על מגש רבע גיליון ולהניח בצד. חזור על אותו הליך עם כובעי פורטובלו. עבודה בכמה קבוצות, מטגנים את פרוסות החצילים ופרוסות פטריות בטיגון עד חום זהוב, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר אותם מן הטיגון למגש חצי גיליון מצופה מגבות נייר. עונת חצילים ופטריות עם כף מלח ופלפל, לאחר הסרת אותם מן הטיגון. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
בסיר בגודל בינוני, לטאטא יחד את המרק ואת החלב. להביא אותו לרתיחה על אש נמוכה. מערבבים את הפסטו והעגבניות עד משולב היטב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
7
להסיר מהחום ולהניח בצד.
8
מצקת כמה אונקיות של רוטב פסטו בתחתית תבשיל קדרה. שים שכבה של חציל מטוגן על גבי הרוטב. כפית אפילו כמות של עגבניות על החצילים. מצקת כמה אונקיות של רוטב פסטו על העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים קצת פרמזן ומוסיפים כמה פרוסות מוצרלה. למעלה הגבינה עם פטריות מטוגנות ועוד רוטב. חזור עם שאר החומרים גימור עם רוטב פסטו וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
10
אופים במשך 20 עד 25 דקות עד הגבינה מתחילה חום ורוטב מבעבע.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה1חצילים, קלופים, פרוסים לדיסקים 1/8 אינץחצילים, קלופים, פרוסים לדיסקים 1/8 אינץ5ביצים, מכותביצים, מכות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות צלויות אשעגבניות צלויות אש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה, פרוסה דקמוצרלה טרייה, פרוסה דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח כשר, ועוד לתיבולמלח כשר, ועוד לתיבול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק שעועית לבנהמרק שעועית לבנה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פאנקופירורי לחם פאנקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור סדוק, ועוד לתיבולפלפל שחור סדוק, ועוד לתיבול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטו, חנות-קנהפסטו, חנות-קנה8כובעי פטריות פורטובלו, זימים הוסרוכובעי פטריות פורטובלו, זימים הוסרו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')