קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם אוכמניות-לימון בננה עם זיגוג שמנת-גבינה

לחם אוכמניות-לימון בננה עם זיגוג שמנת-גבינה
לחם בננה אוכמניות ולימון עם זיגוג גבינת שמנת עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתאים ל-16 מנות. מנה אחת מכילה 173 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו את "תמצית ונילן", חמאה, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לחם ממולא אוכמניות עם זיגוג גבינת שמנת לימון, פנקייק לחם בננה עם זיגוג גבינת שמנת, ו לחם גבינת שמנת אוכמניות ולימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין את לחם הבננה, כפית קלות קמח לתוך כוסות מדידה יבשות, ורמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
לחם בננהלחם בננה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
3
מערבבים קמח, סודה לשתייה ומלח, ערבוב עם מקצף לשלב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מניחים סוכר מגורען וחמאה בקערה גדולה, ומכים עם מיקסר במהירות בינונית עד התערובת מעורבב היטב (על 1 דקה).
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
מוסיף פירה בננה, תחליף ביצה, שמנת חמוצה, וניל; לנצח עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
פירה בננהפירה בננה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
6
להוסיף תערובת קמח; לנצח במהירות נמוכה רק עד לח. מקפלים בעדינות אוכמניות וקליפה לימון. הבלילה כפית לתוך 8 1/2 x 4 1/2 אינץ כיכר פאן מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
אוכמניותאוכמניות
קליפת לימוןקליפת לימון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
7
אופים ב 350 במשך 1 שעה ו 15 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. לקרר את הלחם 10 דקות במחבת על מתלה חוט; להסיר את הלחם מן המחבת. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
8
כדי להכין זיגוג, לשלב גבינת שמנת, אבקת סוכר, מיץ לימון, ומים, ערבוב עם מקצף עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ לימוןמיץ לימון
זיגוגזיגוג
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
טפטוף זיגוג על לחם מקורר.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
זיגוגזיגוג

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה בננה בשלה (על 2 בננות)פירה בננה בשלה (על 2 בננות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כפות סירופ (בויזנברי, אוכמניות וכו')2 כפות סירופ (בויזנברי, אוכמניות וכו')596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן3(חוֹרֶף)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב