קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

לחם בננה ללא גלוטן

לחם בננה ללא גלוטן
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, וארוחת בוקר צמחונית לקטו אובו? לחם בננה ללא גלוטן יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 133 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 24. אם יש לכם סודה לשתייה, אגוזי מלך, שמן קנולן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 11%. נסו לחם בננה טבעוני מדהים (ללא גלוטן וללא שמן), לחם בננה (ללא דגנים, ללא גלוטן, פליאו, ראשוני), ו לחם בננה טבעוני מדהים (ללא גלוטן וללא שמן) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסודה לשתייה והמלח. בקערה קטנה מקציפים את הביצים, הבננות, הסוכר, רסק התפוחים, השמן והווניל. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
דבש הדריםדבש הדרים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
העברה לשני 8 אינץ'. 4 אינץ'. מחבתות כיכר מצופות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
3
מפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 45-55 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב הם בחירה מצוינת ללחם בננה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.