קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם חמאה בננה

לחם חמאה בננה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני לחם, אז נסו לחם חמאה בננה. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 266 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. 307 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 40 דקות. אם יש לכם צ'יפס חמאה, מלח, בננות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון 25%, המנה הזו לא כל כך גדולה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: לחם בננה צ'יפס חמאה, לחם בננה חמאת קוקוס, ו לחם בננה שיבולת שועל חמאה.

הוראות

1
מחממים תנור ל -350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים 2 מחבתות כיכר בגודל 9 על 5 אינץ'. הניחו בצד. מנפים בקערה את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח, הקינמון ואגוז המוסקט. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
תנורתנור
2
מקציפים את החמאה והסוכר במיקסר חשמלי בקערה גדולה עד שהם בהירים ותפוחים. התערובת צריכה להיות בהירה יותר בצבע. טורפים פנימה את הביצה ואז מערבבים פנימה את הבננות המעוכות.
מרכיבים שתצטרך
פירה בננהפירה בננה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
יוצקים פנימה את תערובת הקמח, מערבבים עד להטמעה. מקפלים פנימה את שבבי החמאה ואגוזי המלך; ערבוב מספיק כדי לשלב באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
יוצקים את הבלילה באופן שווה לתבניות המוכנות.
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי, 25 עד 28 דקות. מצננים במחבתות 10 דקות לפני שמוציאים להתקרר לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור