קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות24
ציון בריאות1
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם משמש פקאן

לחם משמש פקאן
לחם משמש פקאן הוא צמחוני לחם. מתכון זה מכין 24 מנות עם 173 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם שיבולת שועל לבישול מהיר, סודה לשתיה, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. עם כפית ציון 19%, המנה הזו די גרועה. נסו לחם משמש-פקאן, לחם פקאן משמש טעים, ו לחם דובדבן-פקאן-משמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את החומרים היבשים. בקערה טורפים את הביצים, הבננות, השמן והווניל. מערבבים לחומרים יבשים רק עד לאיחוד. מערבבים משמשים ופקאן.
מרכיבים שתצטרך
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לתוך שני משומן 8-ב. איקס 4-אין. מחבתות כיכר.
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 45-50 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות פירה (על 3 בינוני)בננות בשלות פירה (על 3 בינוני)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת תערובת חלב חמאהאבקת תערובת חלב חמאה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוציםמשמשים מיובשים קצוצים3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס