קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות2
ציון בריאות39
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם סלסה ממולא

לחם סלסה ממולא
לחם סלסה ממולא עשוי להיות בדיוק התוספת שאתה מחפש. מתאים ל-2 מנות. מנה אחת מכילה 2194 קלוריות , 45 גרם חלבון ו -91 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 51% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לך שום, מלח, גבינת m arella, וכמה מרכיבים אחרים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זהו מתכון במחיר סביר לחובבי האוכל המקסיקני. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-30 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 71% , וזה די טוב. מתכונים דומים: לחם פקורה (2 דרכים) - פקודה ממולא תפוחי אדמה ולחם רגיל , תפוחי אדמה ממולאים עם סלסה ושעועית , ואבוקדו ממולא סלסת תירס .

מרכיבים

625אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמרים מהירים מיידיים של פליישמן או כל שמרים יבשיםשמרים מהירים מיידיים של פליישמן או כל שמרים יבשים61 כפית מלח1 כפית מלח11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1לבן ביצהלבן ביצה1זנים של פטריותזנים של פטריות2(חוֹרֶף)פטרוזיליה איטלקית שטוחהפטרוזיליה איטלקית שטוחה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון346 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים, מגולענים ומוכתמיםזיתים ירוקים, מגולענים ומוכתמים2(חוֹרֶף)Fleischmann's Instant Quick Rise Yeast OR any instand dry yeastFleischmann's Instant Quick Rise Yeast OR any instand dry yeast1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)m arella cheese, cut into small cubesm arella cheese, cut into small cubes1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זיתשמן זית11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, טחוןבצל, טחון1teasopoon dried rosemaryteasopoon dried rosemary3(חוֹרֶף)your favorite salsa OR pestoyour favorite salsa OR pesto11 קילו קישואים,מלחמלח100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Sugar or HoneySugar or Honey151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)unsalted butter (Room Temperature)unsalted butter (Room Temperature)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקHot Water (100°F)Hot Water (100°F)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אחוזת Marimar Don Miguel Vineyard Cristina Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-48 דולר לבקבוק.
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
זהו יין ליישון, אך מקסים לשתייה כעת. האף המורכב מציג ניחוחות של פטל שחור, שימור שזיפים ואלגום. החך, הרחב והחלק, מראה איזון מושלם בין הפרי האטרקטיבי לאלון האלגנטי. החומציות התוססת נושאת את היין עד הסוף ומבטיחה את פוטנציאל ההתיישנות הארוך של היין המפואר הזה.