קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות8
מגזין

לחם קופים צ'ימיצ' ורי

לחם קופים צ'ימיצ' ורי
המתכון לחם קופים צ'ימיצ' ורי מוכן בערך 40 דקות והוא בהחלט אדיר חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי לטיני. מנה אחת מכילה 251 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ טעם הבית דורש פלפל, פטרוזיליה, מלח כשר וכמון טחון. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 44%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: לחם קופים גדול / לחם קופים קל {מושלם לבקרים בחגים!}, לחם קוף קרמל (המכונה גם לחם בועות), ו לחם קופים (המכונה גם לחם מתפרק).

הוראות

1
בקערה רדודה שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים כל ביסקוויט לשניים ומעצבים לכדור.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
3
מגלגלים בתערובת עשבים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
4
מניחים חתיכות ביסקוויט בתוך 10 אינץ ' משומן. מחבת צינור מחורץ.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים בחום של 375 למשך 18-22 דקות או עד להזהבה. מצננים 5 דקות לפני שהופכים לצלחת הגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת ללחם קופים. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "