קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס מייפל-פקאן

לחם תירס מייפל-פקאן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים דרומיים, אז נסו לחם תירס מייפל-פקאן. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 202 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. אם יש לכם אגוזי פקאן, מלח, ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד הכי טוב כמו לחם, והוא נעשה בערך 45 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 22%. מתכונים דומים: תירס קרמל מייפל פקאן מלוח, ללא טארט פקאן מייפל סירופ תירס, ו לחם פקאן מייפל.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, קמח התירס, הסוכר החום, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה קטנה מקציפים את הביצים, החלב, הסירופ והחמאה. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים. מקפלים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
קמח תירסקמח תירס
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סירופסירופ
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים לתוך 8-ב משומן. 4 אינץ'. מחבת כיכר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
3
אופים בחום של 350 אפים למשך 35-40 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות במחבת לפני שמוציאים לרשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
4
מגישים חם עם סירופ אם רוצים או מניחים להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת ללחם תירס. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. ת 'אניש גראצ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
דוקטור תניש גראצ ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג
דוקטור תניש גראצ ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג
גראץ ' הוא כפר גידול יין מצוין בלב המוזל התיכון. המדרונות התלולים של כרם גראצ ' ר הימלרייך פונים לדרום-מערב. הם נטועים אך ורק עם ריזלינג.האף מציג איכות פרחונית מתוקה של פלומריה, אפרסק טרי עם נגיעה של אופי בנזין הנפוץ ביינות גרמניים. לעתים קרובות ככל שיש ליין גרמני יותר גיל, כך אופי הבנזין חזק יותר. אין שום דבר רע ביינות עם הארומה הזו. הבציר הזה משנת 2003, מראה רק ניחוח בנזין קל – בינוני. חיך הימלרייך ספסטלטלס שופע אופי הוא שילוב נפלא של אפרסק, דבש ומנגו. המשקל הבינוני משתלב בצורה מפתה עם החומציות הכבולה דק.