קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם תירס עם בייקון-צ'דר עם מים חמים

לחם תירס עם בייקון-צ'דר עם מים חמים
לחם תירס עם בייקון-צ'דר עשוי להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 260 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך בייקון, מים, גבינת צ'דר חדה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, וזה די גרוע. מתכונים דומים: לחם תירס בייקון צ'דר, לחם תירס גבינת צ'דר עם בייקון, ו בייקון צ'יפוטלה לחם תירס.

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים בקערה; מערבבים במחצית וחצי ו 1 כף שמן. בהדרגה להוסיף מים רותחים, ערבוב עד הבלילה היא עקביות של שיבולת שועל. מערבבים בבייקון, גבינה ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חצי וחציחצי וחצי
בצל ירוקבצל ירוק
גבינהגבינה
בייקוןבייקון
גריסיםגריסים
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים שמן בעומק של 1/2 אינץ ' למחבת כבדה גדולה; מקום מעל חום בינוני-גבוה. סקופ הבלילה לתוך מידה 1/4 כוס; טיפה לתוך שמן חם, ומטגנים, בקבוצות, 3 דקות בכל צד או עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מגישים עם חמאה רכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
5
הערה: כמות המים הרותחים הנדרשת משתנה בהתאם לסוג קמח התירס המשמש. אבן-קרקע (קרקע צפופה) קמח תירס דורש יותר נוזלים.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
מיםמים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS