קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות7
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

לחמניות קיץ שרימפס

לחמניות קיץ שרימפס
לחמניות קיץ שרימפס הוא חלב חינם מתאבנים. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 170 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך עטיפות נייר אורז עגולות, סוכר, רוטב דגים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו לחמניות קיץ שרימפס, לחמניות קיץ שרימפס ואבוקדו, ו לחמניות קיץ וייטנאמיות עם שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את הרוטב: לטחון את הבוטנים במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מחממים את שמן הירקות בסיר על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את משחת הקארי ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
4
מוסיפים את רוטב הדגים ומבשלים עוד 1 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
5
מוסיפים את בוטנים הקרקע ומבשלים, ערבוב, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
6
מפזרים את הסוכר ומבשלים 1 עד 2 דקות יותר. מערבבים בחלב קוקוס, מרק עוף ורוטב הויסין. להפחית את החום נמוך ומבשלים עד עבה, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב הויסיןרוטב הויסין
סוכרסוכר
7
בואו מגניב.
8
הפוך את הלחמניות: למלא סיר עם מים ועונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים את החומץ, הסוכר והפלפל ומביאים לרתיחה בחום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
חומץחומץ
סוכרסוכר
10
מוסיפים את השרימפס ומבשלים עד ורוד, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
11
לנקז ולרוץ מתחת למים קרים. מקלפים את השרימפס, ואז חצי לאורכו ודוויין. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מיםמים
12
מבשלים את אטריות האורז כמו התווית מפנה, ואז לנקז.
מרכיבים שתצטרך
אטריות אורזאטריות אורז
13
חותכים את המלפפון ואת הבצל הירוק לתוך גפרורים ולזרוק עם 1 כפית מלח בקערה. אחד בכל פעם, להשרות עטיפה נייר אורז במים חמים עד גמיש, 30 שניות, ואז שכב על קרש חיתוך לטפוח יבש. מסדרים 3 חצאי שרימפס באמצע העטיפה; למעלה עם כמה אטריות, עשבי תיבול, מלפפון, בצל ירוק וחסה. מקפלים את החלק התחתון של העטיפה על המילוי, ואז לקפל בצדדים להתגלגל לתוך צרור הדוק.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
חסהחסה
פסטהפסטה
שרימפסשרימפס
עשבי תיבולעשבי תיבול
מיםמים
גלולגלול
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
קערהקערה
14
חותכים לחצי, מגישים עם רוטב הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
15
צילום: Con Poulos

מרכיבים

1קבוצות1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות6פלפל שחורפלפל שחור4עלי חסה מבוסטון, קרועיםעלי חסה מבוסטון, קרועים1קבוצות2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית11-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין2(יכול להיות או להרחיק)רוטב דגיםרוטב דגים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב הויסיןרוטב הויסין6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן1קבוצות2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה88-inchs8 אינץ ' עטיפות נייר אורז עגולות8 אינץ ' עטיפות נייר אורז עגולות28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז ורמיצ'ליאורז ורמיצ'לי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז3בצל ירוקבצל ירוק121 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשרימפס (לא מתובל)שרימפס (לא מתובל)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים לא מלוחיםבוטנים לא מלוחים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה