קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

מאפה עוף

מאפה עוף
מתכון סנדלר עוף יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1162 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 74 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה שטוחה, קמח, עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סנדלר אפרסקים Jiffy – סנדלר אתה יכול לעשות בכל עת, עם אפרסקים טריים או חנות קנה, מאפה עוף, ו מאפה עוף.

הוראות

1
הפוך את ציפוי צ ' ייב ביסקוויט: מחממים תנור ל 375 מעלות. קו תבנית אפייה עם מחצלת אפייה nonstick; להפריש. בקערה בינונית, לטאטא יחד קמח, אבקת אפייה, מלח, וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים גבינה ועירית; מערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים שמנת כבדה; מערבבים עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)ברנדי או קוניאקברנדי או קוניאק3גזר, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ '(על 1 1/3 כוסות)גזר, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ '(על 1 1/3 כוסות)1קילוגרםאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית קצוצהעירית קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת יותר עבור משטח עבודהקמח לכל מטרה, בתוספת יותר עבור משטח עבודה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(יכול להיות או להרחיק)חתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקlacked רופף, גבינת Gruyere מגוררת דקlacked רופף, גבינת Gruyere מגוררת דק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם כבד ועוד לצחצוחקרם כבד ועוד לצחצוח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1צביטהקורט אגוז מוסקט מגורד טריקורט אגוז מוסקט מגורד טרי1גדולגזר לבן, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ ' (כ 1 כוס)גזר לבן, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ ' (כ 1 כוס)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 אונקיות פטריות שיטאקה, גבעולים הוסרו, פרוס (אודות1/2 אונקיות פטריות שיטאקה, גבעולים הוסרו, פרוס (אודות1צביטהקמצוץ סוכרקמצוץ סוכר6(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה טרייה, blanched או קפוא, מופשראפונה טרייה, blanched או קפוא, מופשר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פנינה טרי, מקולף או מקולף או קפוא, מופשרבצל פנינה טרי, מקולף או מקולף או קפוא, מופשר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.