קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות12
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפה שזיף דל שומן

מאפה שזיף דל שומן
המתכון דל שומן שזיף סנדלר יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 1 שעה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שזיפים, מים, תמצית סטיביאן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. נסו כדורי אנרגית קינמון דלי שומן, בייגל פחמימות נמוך-בצק ראש שמן קמח קוקוס, ו סנדלר שזיף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את היוגורט / טופו, מים, מיץ לימון, נקטר אגבה, ותמצית וניל בקערת ערבוב קטנה.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
2
מוסיף סטיביה, לטאטא היטב כדי לוודא שזה מתמוסס לחלוטין. (אם אתה רואה גושים של סטיביה, לשים את התערובת לתוך הבלנדר ולעבד עד חלקה.) בקערה בגודל בינוני, לשלב את הנותרים, מרכיבים יבשים.
מרכיבים שתצטרך
סטיביהסטיביה
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
מוסיף את רטוב יבש, ומערבבים עד בשילוב היטב.
4
יוצקים את הבלילה על הפרי, הקש על המחבת קלות על הדלפק כדי להסיר בועות אוויר לכודים.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
אופים במשך 40-50 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
6
בואו מגניב לפחות 15 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר אגבה (או ממתיק נוזלי אחר)נקטר אגבה (או ממתיק נוזלי אחר)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה או קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה או קמח מחיטה מלאה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שזיפים, כל מגוון, מגולענים חצוי (לרבעים אם גדול)שזיפים, כל מגוון, מגולענים חצוי (לרבעים אם גדול)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט סויה (1/2 כוס בתוספת 2 כפות) או 6 אונקיות טופו משייוגורט סויה (1/2 כוס בתוספת 2 כפות) או 6 אונקיות טופו משי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית סטיביה טהורה (או ממתיק אחר, לפי הטעם)תמצית סטיביה טהורה (או ממתיק אחר, לפי הטעם)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. להירגע ריזלינג עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.