קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפה תפוחים מברזל יצוק

מאפה תפוחים מברזל יצוק
מתכון ברזל יצוק עוגת תפוחים יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 288 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו סוכר, חמאה, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו קינוח במחיר סביר. עם כפית ציון של 19% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: קובלר אפרסק יצוק-מחבת ברזל, קובלר אוכמניות ברזל יצוק אפרסק, ו מחבת ברזל יצוק טבעוני תפוח פריך.

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
2
לשקול או קלות כפית קמח לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב 25 אונקיות (כ 1/2 כוס) קמח, תפוח, 1/3 כוס סוכר, 2 כפות חמאה, וניל, 1/2 כפית מלח, קינמון, ואגוז מוסקט בקערה גדולה, משליך היטב. כפית לתוך תנור ברזל יצוק גדול הולנדי.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף 1/2 כוס מים.
מרכיבים שתצטרך
5
שלב הנותרים 5 אונקיות (כ 1 כוס) קמח, נשאר 1/3 כוס סוכר, נשאר 1/4 כפית מלח, ואבקת אפייה בקערה בינונית; לחתוך 1/4 כוס חמאה עם בלנדר מאפה או 2 סכינים עד תערובת דומה ארוחה גסה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים חלב חמאה; מערבבים עד רק לח. זרוק את הבלילה על ידי כף גדוש על תערובת תפוחים.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים ב 375 במשך 1 שעה או עד מבעבע משחימים.
8
מגישים חמים.

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה צוננת, חתוכה לחתיכות קטנותחמאה צוננת, חתוכה לחתיכות קטנות2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6.75 אונקיות קמח לכל מטרה (בערך, מחולק6.75 אונקיות קמח לכל מטרה (בערך, מחולק2קילוגרם12 כוסות דק פרוס תפוח פוג'י קלופים (אודות12 כוסות דק פרוס תפוח פוג'י קלופים (אודות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח, מחולקמלח, מחולק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר, מחולקסוכר, מחולק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.