קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס בננה, כתום ופקאן

מאפינס בננה, כתום ופקאן
מאפינס בננה, תפוז & פקאן יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 227 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. אם יש לכם פקאן, מלח, בננות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו מאפינס פקאן בננה, מאפינס פקאן כתום, ו מאפינס תפוזים-פקאן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Domaine Leseurre יבש Cuvee מסווג ריזלינג. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.