קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס פרג

מאפינס פרג
מאפינס פרג עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 230 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם תמצית שקדים, אבקת אפייה, חלבוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת די גרועה. נסו אוטיס Spunkmeyer עוגיות פרג שקדים-להפוך מאפינס טעים בבית, Chewy שקדים פרג זרעי גרנולה ברים (פרג לימון וריאציה זרע מדי), ו מאפינס פרג (מתכונים דומים).

הוראות

1
היכו יחד את הביצים, 2 1/2 כוסות סוכר לבן ושמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ביצהביצה
2
מוסיפים חלב, מלח, אבקת אפייה, זרעי פרג, וניל, טעמי שקדים וקמח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
פרג זרעיםפרג זרעים
ונילוניל
שקדיםשקדים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
3
מערבבים היטב.
4
אופים בכוס מאפין מצופה נייר (מלא 3/4 או 3 מחבתות כיכר משומן קטנות) ב 350 מעלות F (175 מעלות C)במשך 15-20 דקות עבור מאפינס ו 50-60 דקות עבור כיכרות. החלק העליון צריך להיות השחמה וקיסם שיניים מוכנס במרכז צריך לצאת נקי.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מחבת כיכרמחבת כיכר
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
הסר מאפינס ברגע שאתה יכול בזמן עדיין חם / חם dunk צמרות לתוך זיגוג. פנה ימינה ותתקרר על מדף עוגיות. עם כיכרות פשוט לשפוך את הזיגוג באופן שווה על שלוש כיכרות ועדיין במחבתות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
זיגוגזיגוג
6
בואו להתקרר לטמפ חם. ולהסיר מחבתות. כן, זה קצת מבולגן אבל זה ממש טוב.
7
כדי להפוך זיגוג: בסיר על אש נמוכה, לשלב 3/4 כוס סוכר, מיץ תפוזים, 1/2 כפית וניל, 1/2 כפית טעמי שקדים ו 2 כפיות חמאה מומסת. חם במחבת עד הסוכר הוא מומס.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
ונילוניל
שקדיםשקדים
חמאהחמאה
זיגוגזיגוג
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
8
יוצקים מעל מחבתות כיכר או לטבול מאפין צמרות לתוך זיגוג כאשר מקורר לטמפרטורת החדר. (להשמיט את זיגוג לגמרי אם אתה לא אוהב את הבלגן.)
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר