קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

מאפינס תירס צ'ילי ירוק

מאפינס תירס צ'ילי ירוק
המתכון מאפינס תירס צ'ילי ירוק יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 35 דקות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 176 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם תערובת עוגות, צ'ילי, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 16%. הציון הזה לא כל כך סופר. נסו מאפינס תירס צ'ילי, מאפינס תירס צ'ילי-גבינה, ו צ'ילי עוף מעל מאפינס תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו לחם תירס ותערובות עוגות. בקערה אחרת שלבו את הביצים, החלב, המים והשמן. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד לחות.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
מיםמים
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים צ ' ילי ו 3/4 כוס גבינה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
גבינהגבינה
3
ממלאים כוסות מאפין משומנות או מרופדות בנייר שני שלישים מלאים.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 20-22 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מיד מפזרים גבינה שנותרה. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
מגישים חם.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. אתה יכול לנסות פואמה קוואן יבש במיוחד. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -13 דולר לבקבוק.
פואמה קאווה יבש במיוחד
פואמה קאווה יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, גיר ופרחי אביב, וטעמי פרי טריים וחריפים בפה עם שמץ של מתיקות המאוזנת היטב בחומציות.אפריטיף נהדר, יין זה משתלב גם עם מנות ראשונות וטארטות מלוחות.