קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

מבשלים את הספר: משמשים טורקיים ממולאים ביוגורט מתוק ועבה

מבשלים את הספר: משמשים טורקיים ממולאים ביוגורט מתוק ועבה
מבשלים את הספר: משמשים טורקיים ממולאים ביוגורט מתוק ועבה עשויים להיות רק תוספת שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 191 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם יין קינוח כגון מוסקטו, משמשים, אגוזי פיסטוק אם תרצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: מבשלים את הספר: מרק יוגורט טורקי עם נענע, מבשלים את הספר: דג סלמון ממולא עם שקדים ויוגורט, ו מבשלים את הספר: עוגיות שוקולד צ'יפס עבות ולעיסה.

הוראות

1
שים את משמשים במחבת עם מים כדי לכסות לעומק של 1 אינץ'. מביאים לרתיחה ומבשלים, חשופים, עד משמשים הם שמנמנים, על 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את משמשים, שומר את מי הבישול. למדוד 3/4 כוס של מי הבישול ולהחזיר אותו למחבת עם סוכר 1/4 כוס. (להשליך את שאר מי הבישול.) לבשל, ערבוב, עד הסוכר מומס, ואז להוסיף את היין. להחזיר את משמשים למחבת ולהמשיך לבשל במשך כ 20 דקות או עד שהם רכים מאוד.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את משמשים ולהניח בצד כדי להתקרר. אל תשליך את סירופ הבישול.
מרכיבים שתצטרך
4
בעוד משמשים מבשלים, למזג את labneh עם סוכר לפי הטעם עד שהוא חלק. התחל עם 2 כפות סוכר ולהוסיף יותר אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
5
כאשר משמשים הם מגניבים מספיק כדי להתמודד, לפתוח כל אחד כפית כף מעוגלת או יותר של היוגורט, לחיצה על חצאי משמש סביבו כדי להחזיק אותו במקום. (משמשים לא צריך להיות סגור מעל היוגורט, עם זאת. הם צריכים להיראות כמו פשטידת וופי מיושנת, עם יוגורט נוטף החוצה.) מסדרים את משמשים על צלחת הגשה וכפית כמה סירופ שמורות על כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים עם פיסטוקים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
7
עבור Labne: השתמש במסננת מרופדת בשכבה משולשת של גזה.
מרכיבים שתצטרך
8
יוצקים ליטר של יוגורט טהור לתוך הגבינה ולהגדיר את המסננת בכיור או בקערה כדי לתפוס את מי גבינה. הגדר צלחת או חתיכת פלסטיק לעטוף או רדיד אלומיניום בקלילות מעל כדי לשמור את האבק ולהשאיר עד 24 שעות. היוגורט נעשה סמיך יותר כשהוא ממשיך לטפטף. כשזה העובי שאתה רוצה, לגרד אותו לתוך מיכל מקרר, לכסות אותו, ולקרר אותו. זה ישמור במשך 10 ימים או יותר. כל מי גבינה כי נסחף לחלק העליון ניתן לשפוך לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך