קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות2
מגזין

מדי-טעים-לשתף לטרוף

מדי-טעים-לשתף לטרוף
גם-טעים-לשתף לטרוף נטול גלוטן,, לקטו אובו צמחוני, וראשוני ומספק כ 1 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 10 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 107 קלוריות. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד הכי טוב כמו ארוחת בוקר, והוא נעשה סביב 15 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם מים, ביצה, עגבנייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 28%, וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: סלט פירות... יאמי יאמי!, טעים טעים מקרוני וגבינה, ו שתף אם אתה מעז.

הוראות

1
במחבת טפלון קטנה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים ומערבבים בצל על אש בינונית עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את העגבניות, בזיליקום, מלח ופלפל; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
3
בקערה קטנה, לטאטא ביצה ומים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים תערובת ביצים למחבת; מבשלים ומערבבים עד שהביצה מתייצבת לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מסירים מהאש.
6
מפזרים גבינה; מכסים ומניחים לעמוד עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: יין מבעבע

יין מבעבע הם בחירה מצוינת לטרוף. גם אם אתם לא מכינים מימוזות, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחד, אם אתה אוכל ביצים מוקדם ביום, יין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע כי החלמון מצפה את החיך. שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו
שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים לירוק האופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה גלויה, קשורה לעדינות ועגלגלות. הרושם הראשון נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריו הערות שמנת. סוף סוף מתמשך על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.