קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות94
מגזין

מדליוני סלמון אסיאתיים

מדליוני סלמון אסיאתיים
את מתכון אסיה סלמון מדליונים יכול לספק שלך אסיה השתוקקות כ 45 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 309 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. לכו לחנות ואספו עירית, שמן שומשום, חומץ אורז ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 38%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: אסיה חזיר מדליונים, מדליוני חזיר עם כשרון אסייתי, ו מדליוני חזיר חריפים בסגנון קוריאני עם סלט אסייתי.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את הבצל, העירית, הפטרוזיליה והשום; מניחים בצד. משרים מחרוזת מטבח במים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
קערהקערה
2
בעזרת פינצטה או צבת קטנה, הסר עצמות סיכה מהסלמון על ידי משיכת העצמות החוצה בזווית. כדי להפריך סלמון לגלגול, התחל בקצה אחד של דש הבטן וחתוך בין העצמות וכל הדרך לעבר עמוד השדרה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
3
חותכים סביב עמוד השדרה ואת העצם הקטנה שמעליו, חותכים עד, אך לא דרך, את העור המחזיק את שני הצדדים זה לזה. חזור על הפעולה בצד השני כך שהעצמות המרכזיות יופרדו לחלוטין מסטייק הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
סטייק סלמוןסטייק סלמון
עצםעצם
4
על כל סטייק, חתוך כ -2 אינץ'. של עור מקצה דש הבטן השמאלי. סטייקים פתוחים שטוחים. כפית תערובת בצל על סלמון. מקפלים צד שמאל מעל מילוי. מגלגלים בזהירות סלמון ליצירת עיגול. עוטפים חוט מטבח ספוג סביב גלילי הסלמון וקושרים.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
סטייק.סטייק.
בצלבצל
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
5
בקערה קטנה שלבו את הסירופ, החומץ, רוטב הויסין ושמן השומשום. מניחים בצד 1 כף רוטב להגשה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
שמן בישולשמן בישול
שמן שומשוםשמן שומשום
חומץחומץ
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
קערהקערה
6
צולים סלמון, לא מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהחום במשך 4 דקות מכל צד; צולה לעתים קרובות עם מרינדה שמורות. הופכים סלמון וצולים 2-3 דקות יותר או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
הסר וזורק מחרוזת.
8
מזלפים סלמון ברוטב שמור.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. טווח חוף קליסטה פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
רכס חוף קליסטה פינו נואר
רכס חוף קליסטה פינו נואר
קו החוף של קליסטה 2012 פינו נואר הוא אדום רובי עמוק בצבע עם ארומטים של דובדבנים יבשים, עלי ורדים, סגול ופולי קפה צלויים. ריבס, דובדבן ותווים של חמוציות זורמים דרך החיך לגימור מאוזן וארוך של פירות כהים מעורבים ותה שחור.