קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות94
מגזין

מהי-מהי עם סלסה אננס טרי

מהי-מהי עם סלסה אננס טרי
מאי-מאי עם סלסה אננס טרי עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 666 קלוריות, 86 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לך שמן זית, פתיתי פלפל, פילה מהי מהי, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 85%. נסו מהי-מהי עם סלסה אננס טרי, מקדמיה-מאהי מאהי מצופה עם אננס Salsan ואורז יסמין, ו דג מחאי צרוב עם מנגו בגריל-סלסה אננס, אורז ירוק ושעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין סלסה אננס, לשלב אננס, פלפלים אדומים וירוקים, כוסברה, 1 מיץ ליים כף, פתיתי פלפל אדומים קליפת ליים בקערה בינונית.(סלסה אננס עשוי להיות מוכן 1 עד 2 ימים קדימה ומקורר.).מטאטא Preheat.מתלה ספריי של מחבת ברוילר עם ספריי בישול.יש לשטוף את mahi-mahi ולייבש עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
קליפת לייםקליפת ליים
מאהי מאימאהי מאי
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים mahi-mahi על rack.
מרכיבים שתצטרך
מאהי מאימאהי מאי
3
שלב הנותרים 1 מיץ ליים כף ושמן זית; מברשת על mahi-mahi.Broil מהי-מהי, 4 אינץ ' מחום, 2 דקות.הפעל מברשת בצד השני עם תערובת שמן זית; מפזרים פלפל לבן.המשך לטגן 2 דקות או עד פתיתי mahi-mahi בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
מאהי מאימאהי מאי
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
4
מגישים עם סלסה אננס.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.