קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

מונטריי קיש

מונטריי קיש
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל ים תיכוני. נסו להכין קיש מונטריי בבית. מנה אחת מכילה 499 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שהוא פגע במקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש צ'ילי, חמאה, ביצים וקליפות מאפה לא אפויות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. עם כפית ציון 39%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו מהפך מונטריי קיש, עוף מונטריי, ו שרימפס מונטריי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לקליפות מאפה.
מרכיבים שתצטרך
מאפה פאי נוסף, לא חובהמאפה פאי נוסף, לא חובה
3
אופים בחום של 400 לום למשך 10 דקות. מנמיכים את האש ל -350 מעלות; אופים 30 דקות יותר או עד שסכין המוחדרת ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
4
הניחו לעמוד 10 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: יין מבעבע, שמפניה, בורדו, בורדו לבן

ניתן לשלב קיש עם יין מבעבע, שמפניה ובורדו. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. לה גרנד קורטאז ' רוז בלום ברוטבקבוק מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.