קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
מגזין

מוס היער השחור

מוס היער השחור
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, מוס היער השחור עשוי להיות מתכון מדהים ללא גלוטן לנסות. מתאים ל-8 ומחירו 82 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 209 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש מילוי פאי דובדבנים, תערובת פודינג שוקולד, חלב ותוספת מוקצפת. עם ציון ספונקולרי של 24% , המנה הזו לא כל כך מרהיבה. נסו את קינוח מוס היער השחור , עוגת מוס היער השחור (ללא אפייה) ועוגת היער השחור עם ציפוי מוס שוקולד-שקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים חלב ופודינג במשך 2 דקות או עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פיסות חלמית וניל מפורשות1/4 כוס פיסות חלמית וניל מפורשות
פירורי לחם פנקו (יפני), קלוייםפירורי לחם פנקו (יפני), קלויים
ציוד שתשתמש בו
1 פלפל צהוב מתוק בינוני, חתוך לחתיכות בגודל 3/4 אינץ'1 פלפל צהוב מתוק בינוני, חתוך לחתיכות בגודל 3/4 אינץ'
2
מניחים לעמוד 2 דקות או עד שמסמיך. מערבבים פנימה מילוי פאי. מקפלים בעדינות פנימה תוספת מוקצפת. כפית למנות קינוח אישיות; מקררים עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מילוי פאי לימון מוכן, מחולקמילוי פאי לימון מוכן, מחולק
מילוי פאימילוי פאי

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות עבור מוס. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.