קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

מוס שוקולד לבן והל

מוס שוקולד לבן והל
המתכון הלבן צ'וק & הל מוס יכול להתבצע בעוד כ-40 דקות.. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 49 גרם של שומן, וסך הכל 573 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 23 אוהדים. אם יש לך קרם כפול סיר, תרמילי הל, שוקולד בר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן לקטו אובו צמחוני, ו primal דיאט. עם כפית ציון של 53% המנה הזאת די טובה. עוגת גבינה מוקפאת עם פטל וצ'וקצ'יז, גלידת פודינג בננה צ'וק-א-בלוק, ו הל אפרסק לבן להתפורר דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
להביא את השמנת רק לרתיחה עם תרמילי הל, ולאחר מכן להפריש להחדיר במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרמילי הלתרמילי הל
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
2
שמור ריבוע אחד של שוקולד בצד ולהמיס את השאר בעדינות בקערה גדולה על מחבת של מים רותחים בקושי. מסננים את הקרם, ואז להכות עם מקציף חשמלי במשך כמה דקות כדי להתעבות מעט.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
יוצקים לתוך סירים, לכסות ולקרר במשך 4 שעות, או עד 2 ימים, עד קר ולהגדיר. מאוד דק באח מעל הריבוע שמורות של שוקולד לבן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

מוס יכול להיות משויך עם קרם שרי, מוסקאטו ד ' אסטי, ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.