קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
מגזין

מותג נשר פונדו שוקולד

מותג נשר פונדו שוקולד
מותג נשר פונדו שוקולד נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 417 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1094 היו אומרים שהוא פגע במקום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. לכו לחנות ואספו חמאה, תמצית ונילן, שוקולד צ'יפס חצי מתוק ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 44%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: שייקים פירות מן המותג נשר, עוגת קרם לימון עם מותג נשר, ו שטרויזל עקף פאי דלעת על ידי נשר מותג*.

הוראות

1
בסיר כבד, על חום בינוני, ממיסים צ'יפס שוקולד וחמאה עם מותג נשר ומים. מבשלים ומערבבים כל הזמן עד להסמכה, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חמאהחמאה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש.
3
מוסיפים וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
4
מגישים חם כרוטב טבילה של פירות ועוגיות/קרקרים או מזלפים מעל גלידה או עוגה. אחסן שאריות מכוסות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
גלידהגלידה
קרקריםקרקרים
עוגיותעוגיות
פירותפירות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב פונדו שוקולד עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.