קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

מחבת עוף ניוקי

מחבת עוף ניוקי
את המתכון ניתן להכין מחבת עוף ניוקי בערך 20 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 578 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-342 היו אומרים שהוא פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכון זה מ טעם הבית דורש רוטב ספגטי, גבינת פרמזן, ניוקי תפוחי אדמה ומלח. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 77%, וזה די טוב. מתכונים דומים: ניוקי-מחבת ניוקי עוף, ניוקי-מחבת ניוקי עוף, ו ניוקי-מחבת ניוקי עוף.

הוראות

1
מבשלים ניוקי לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת גדולה, מבשלים עוף ובצל בשמן על אש בינונית עד שהעוף כבר לא ורוד; מסננים במידת הצורך. מערבבים פנימה את רוטב הספגטי, המלח והאורגנו; מבשלים 5-10 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
עוף שלםעוף שלם
ניוקיניוקי
אורגנואורגנו
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים ניוקי; מערבבים בעדינות למחבת.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מקשטים מנות בגבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם בחירות נהדרות עבור ניוקי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. קזאן אמה קיאנטי קלאסיקו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו