קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

מחווני בקר ושעועית שחורה

מחווני בקר ושעועית שחורה
בקר ושעועית שחורה המחוונים לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 21 גרם חלבון, 42 גרם שומן, ובסך הכל 694 קלוריות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. מתכון זה מאוכלרשת דורשת בצל ירוק, סוכר, שמן צמחי וכרוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 59%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון שעועית שחורה ואדמאם סליידרים, שחור שעועית ופטריות מחוונים, ו מחליקי שעועית שחורה עם מיונז אבוקדו.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את הגריל. בקערה בינונית מועכים את השעועית השחורה, 1 כף שמן זית ואבקת שום בעזרת מועך תפוחי אדמה או מזלג עד לקבלת קרם מאוד. מערבבים בעדינות את תערובת השעועית השחורה עם הבשר הטחון. מתבלים את התערובת בנדיבות במלח ופלפל. מחלקים את התערובת ל -8 קציצות דקות במנות שוות. בעזרת מברשת מאפה מצפים קלות את החלק החיצוני של הקציצות בחרדל. מברישים קלות את הגריל בשמן ומניחים את ההמבורגרים על הגריל החם. מבשלים את ההמבורגרים עד שנוצר קרום זהוב, בערך 1 עד 2 דקות לכל צד. פורסים את הלחמניות המיני לשניים ומברישים בשמן שנותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
שעועית שחורהשעועית שחורה
בשר טחוןבשר טחון
לחמניות מחווןלחמניות מחוון
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
תפוח אדמהתפוח אדמה
קרוםקרום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
מברשת מאפהמברשת מאפה
גרילגריל
קערהקערה
3
מניחים את הלחמניות על הגריל עד שהן קלויות יפה עם סימני גריל.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים את המחוונים על לחמניות ההמבורגר הקלויות, ומעליהם סלט כרוב פריך בגריל.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
5
מחממים גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מניחים את טריזי הכרוב על תבנית עם נייר אפייה, ומזלפים את השמן הצמחי משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מפזרים סוכר, מלח ופלפל ואז זורקים לציפוי. צולים את הכרוב במשך 4 דקות מכל צד, או 8 דקות בסך הכל, הופכים פעם אחת או עד שהקצוות מתחילים לנבול, אך עיקר הכרוב נשאר פריך.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מוציאים את הכרוב מהגריל ומניחים להתקרר כמה דקות. בינתיים מכינים את הוויניגרט בקערה בינונית על ידי הקצפת גרידת התפוז, חרדל דיז ' ון ומיץ התפוזים עם שמן הזית עד שהוא מתחלב.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
גרידה כתומהגרידה כתומה
ויניגרטויניגרט
שמן זיתשמן זית
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
גרילגריל
קערהקערה
9
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. קוצצים את הכרוב בגריל, מסירים את הליבה ומניחים בקערה עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מוסיפים את הפטרוזיליה והבצל הירוק וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה מבושלתשעועית שחורה מבושלת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי8לחמניות מיני המבורגרלחמניות מיני המבורגר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי11 קילו קישואים,גרידה כתומה דקגרידה כתומה דק1עץכרוב אדום, חתוך ל 4 טריזים, משאיר את הליבה ללא פגע כך טריזים להחזיק יחדכרוב אדום, חתוך ל 4 טריזים, משאיר את הליבה ללא פגע כך טריזים להחזיק יחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)קנולה או שמן צמחיקנולה או שמן צמחי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

המחוון עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נומן רנרד ברוט. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 50 דולר.
נומיין רנרד ברוט
נומיין רנרד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מיוניה