קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

מטבל בייגל צ'יפס

מטבל בייגל צ'יפס
אם יש לך בערך 5 דקות לבלות במטבח, בייגל צ'יפס מטבל עשוי להיות מתכון צמחוני סופר לקטו אובו לנסות. תמורת 98 סנט למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -3 גרם חלבון , 36 גרם שומן ובסך הכל 348 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. המתכון הזה של Foodnetwork דורש שמנת, מיונז, פטרוזיליה שטוחה ובצל ירוק. זה עובד היטב בתור מזנון. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם ציון ספונקולרי של 25% , המנה הזו לא כל כך מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מטבל הכל בייגל , מטבל בייגל והכל מטבל בייגל .

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים שמנת חמוצה, בצל ירוק, מיונז, פטרוזיליה, שמיר ומלח מתובל.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מגישים עם שבבי בייגל.
מרכיבים שתצטרך
בייגל צ ' יפסבייגל צ ' יפס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Banfi Rosa Regale Brachetto (ספליט) עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
ל-Rosa Regale Brachetto 2013 יש בוקקט של פטל, תותים ועלי כותרת של ורדים עם חיך מרענן בשל החומציות הפריכה והטעם המפתה של הפטל. מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפרטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.